Ze względu na to, że działamy na wielu płaszczyznach sektora poligraficznego, mamy spore doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi w głównych obszarach naszej działalności, czyli print management, imporcie maszyn postpress, a także dostarczaniu materiałów do druku offsetowego – zaznacza Dariusz Kaczmarczyk.
II Kongres Art Of Color skupi się na perspektywach rozwoju branży poligraficznej, otwarciu na nowe gałęzie przemysłu oraz możliwościach eksportowych. W programie Kongresu nie zabraknie tematów dotyczących wykorzystania druku soczewkowego w reklamie i mediach, uszlachetniania druku, optymalizacji i stabilizacji procesu druku oraz wiadomości na temat platform online printing, które na polskim rynku dynamicznie się rozwijają – zapewnia Alicja Gulińska, Conference Manager.
Poruszone podczas kongresu zagadnienia z pewnością okażą się atrakcyjne dla przedsiębiorców z rynku poligraficznego, właścicieli i dyrektorów technicznych drukarń, designerów, projektantów opakowań i etykiet, ale także dla agencji reklamowych i wydawnictw. Obecność czołowych partnerów biznesowych, przedstawicieli międzynarodowych koncernów oraz prezesów najważniejszych w kraju izb i stowarzyszeń w zakresie poligrafii gwarantuje wysoki poziom merytoryczny - podkreśla Tomasz Kobierski, Wiceprezes Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich.
wwww.mmds.pl